yagizzeynep Kızlar merhaba bebeğim 1 aylık 3 günden beri sarı kakayla birlikte yeşil kaka yapıyor bugün daha yoğun olmaya başladı sadece anne sütüyle besleniyor bu durumu yaşayan ya da sebeuni bilen var mı
canbartuuu Ön süt arka süt dengesizliğinden oluyor olabilir. 3 günden fazla olursa getirin demişti doktor