İyi akşamlar bebeğim bugün tam 30 günlük oldu sütüm çok az bu nedenle mama veriyorum kilosu 3770 doktorumuz 3 saatte en fazla 90 cc mama içebileceğini söyledi şuan saatte 30 cc mama veriyorum. 60 cc verdiğimde iki saat bile duramıyor ve gaz sancısı tutuyo bu nedenle her saat besleme yapıyorum.Bana doymuyor gibi geliyor acaba acaba normal mi gece bile her saat uyanıp o mamayı içmeyince durmuyo. Gerçekten acıkıyo mu yoksa bunu alışkanlık haline mi getirdi acaba tecrübeli annelerin yorumlarını bekliyorum