aysenuranne_ Kızlar reglime 4 gün var bugün test yaptım pozitif çıktı ama sonra bu testle ilgili yorumlara baktım doğru diyende var yanlış diyen de var. Kafam çok karıştı. Bu marka ile gebelik öğrenenler var mı? - -
aysenur494_ Ben 2 gebeliğimide bu testle öğrendim hamile değilkende şüphelenip yapmıştım onda negatif çıkmıştı kendi deneyimimle doğruydu benim testler
aysenuranne_ aysenur494_ çok teşekkür ederim sizce var mı peki gebelik, yani bu 5 dakika içindeki pembelik daha doğrusu çizgi diyeyim.. Bir de erken yaptım 4 gün kala sizde öyle mi yapmıştınız..
aysenuranne_ aysenur494_ geçen ay artımed mi ne öyle bir testle yapmıştım pozitif çıkmıştı beni yanıltmıştı. Ondan önce early predictor ile yapmıştım o negatif doğruymuş meğer o ama sonra artimed pozitif çıkınca ümit etmiştim. Şimdi bu markayı da ilk defa kullandım bazıları da yanlış demiş başka yerlerde o yüzden sormak istedim 🌸
aysenur494_ aysenuranne_ ben daha çok çok yeniydi öğrendiğimde aynı bu şekilde varla yok arası silik çıkmıştı reglime 6 gün varken öğrenmiştim biri pozitif gelince tekrar yapmıştım ama ben emin olmak için sonra kan verdim 31 çıkmıştı
aysenuranne_ aysenur494_ hayırlı olsun inşallah, kanı hemen o gün ya da sonrasında mı verdiniz . Benim Salı günü beklenen regl ama işte sabırsız oluyor insan. Belki pazartesi sabah bir test daha yapar sonra kan veririm.