Merhaba oğlum benimde 10 ay 17 günlük mama ve ek gıdayla besleniyor. en son temmuz kontrolünde 10 kg 78 cmdi doktorumuz günde kaç kere mama içtiğini sordu bende 5 kere 180 ml içtiğini söyledim çok fazla dedi toplam 1000 ml yapıyormuş bu da fazlaymış mamayı azaltıp ek gıdaya daha çok yönelmesini söyledi. Bende 2 aydır günde 3 ana öğün bir ana öğün yaptırıyorum ve geriye kalanlarda toplam 4 kere 500-550 ml mama veriyorum. Zaten günlük mama ihtiyacı nıormalde böyleymiş.
Sabah 7 uyanış
8.30 kahvaltı
9.30-10.00 ilk uyku ve 100 ml mama
Öğlen 13.30-14.00 öğle yemeği
14.30 ilk uyku
15.00-15.30 uyanış ve meyve püresi yada yoğurtlu meyveler
18.00- akşam yemeği
19.30 uykuya geçiş ve 150 ml mama
Gece de saat 12 de ve 3 te kendi kalktığında 150 ml mama
2 aydır bu şekilde gidiyorum hem dengeli şekilde mama alıyor hemde ek gıdaları yemeye hevesi oluyor
aysenurdmn