Ya bebeğim 13 aylık ağzına bişe götürmüyor aslında iyi
Bişe gibi ama eline yicek bişe verdiğimde de götürmüyor ben anlamadım nasıl alıştırıcam gözünün önünde aynısını yapıyorum yapar belki diye yok anam tık yok çocukta 🤣 sevinmeli miyim üzülmelimiyim anlamadım ki aynı durumu yaşayıp aşan var mı