Arkadaşlar merhaba.
Aslında oğlum 2 yaşına girecek ama bir türlü mamayı ve memeyi bırakamadık.
Mamayı eskisi gibi istemiyor ama uykudan önce ve gece uykusunda mutlaka istiyor, süt de denedim farklı mama da denedim ama kabul etmiyor.
Hipp organic combiotic kullanıyorum. Zaten amacım bıraktırmak ama onu da nasıl başaracağız bilmiyorum bir türlü. Kayınpederim bugün Hipp organik olanını almış, daha önce denemiştim ama içmemişti baya önceden. Tekrar riske girip denesem veya değişim mi yapsam diyordum ama deneyeceğim. Bu iki mama arasında ki fark nedir bilen kullanan var mı?
Birinde Hipp organic combiotic yazıyordu direk. Bunda Hipp organik 3 devam sütü diyor.