İki üç gündür oğlum çok ağlıyordu. Atak haftasındayız zannettim sabah ateşlendi şimdi test sonucumuz pozitif çıkmış. Pedifen verdi sık duş aldırma dedi. Gelişim olarak yapılı olduğu için tadımları geçtik ama tam ek gıdaya geçtik sayılmaz. Başka önerebileceğiniz bir şey var mı?