Yerde otururken gezinip yemek yemeye çalışıyor benim oğlum o yüzden yer bize uymadı. Mama sandalyesi ikea antilop aldım genel anlamda memnunum işimi görüyor tek sorum benim oğlan dikiliyor ayağa rahatça, sandalyede öyle bir sorunumuz var. Bir eksisi de emniyet kemeri iyi değil ama ben aramadım açıkcası onu asla mama sandalyesinde bırakmadım da şimdiye kadar. Geçen arkadaşın joie sandalyesinde kalkamadı ona bakınca böyle bir şey mi alsaydık dedim ama çok hantal onlarda. Biraz açılcası bebeğiniz ve kendinize göre karar verin aşırı hareketli değilse bebeğiniz daja basit bir şey işinizi görür çok hareketliyse bir tık kalkamayacağı mama sandalyesi almanız iyi olabilir