Kızlar Normalde korunuyorum çocuk düşünmüyoruz prezervatif+geri çekilme olarak geçen ay Şübheli ilişki yaşadık hemen ertesi gün hapı kullandım şuan adet olmam gerekirken olmadım belirtiler var ama olamıyorum bir türlü test vs yaptım gebe değilim neden olur bu ilacın etkisinden gecikme olabilirmi