Benim bebegim 2-3 hafta once bir kac gun oyle oldu. Gece uykusuna yatiyordu, 45 dk 1 saat sonra fena sekilde aglayarak uyaniyordu. Kucagima geliyordu o zaman bile agliyordu , meme verirsem hemen susardi. Iki gun hoyle oluyordu, duzeliyor diyordum yine oluyordu. Ben de bakiyordun diste cok bisey yok. 4-5 gun once ne gece uykusu kaldi ne gunduz, sonra bir baktim dis cikarmis. Ama biri patlamis digeri kabarmis. Disi ogrendikten sonra o gece agri kesici kullandim ve eskisi gibi aglamadan uyudu. Gunduz uykusu da duzeldi. Bugun baktim digerini de patlatmis ama tam cikmamis. Dun ve bu gece ilac vermedim, dun iyi gecti insallah bugun de oyle olur. Aniden siddetli aglama oluyorsa , eli surekli agzindaysa salya akisi artmissa distir. Bide bizimkisinde bu surecte eli surekli kulaginda oluyordu