Kızlar yardımınıza ve fikrinize ihtiyacım var 11 gün önce ikiz bebeklere doğum yaptım biri 2800 diğeri 2100 doğdu hastaneden çıkarken çok az vermişlerdi şuan biri 2200 diğeri 2900 kilo artışı olmuyor gibi çok kafaya takıyorum emziriyorum ama zorla emiyorlar mama da veriyoruz doktorun önerisi ile onuda isteyerek yemiyorlar yarısı çöp oluyor şaştım kaldım 😞