Bebeğim yarın 7 aylık olacak, tadımlarda günde iki çeşite geçen var mı? Denemediğimiz alerjik olmayan gıdaları da birini sabah verip gözlemleyip diğerini akşama doğru versem nasıl olur sizce? Örneğin sabah ruşeym tadımı yapıp her şey normalse öğleden sonra ıspanak versem olur mu? İlk ay sonunda bu şekilde ilerleyen oldu mu?