kpd Mama+emzirme gidiyordum başından beri ama gaz sancılarımız başlayınca memede 5 dk fazla durmuyo aşırı ağlıyor kriz geçiriyordu o da ben de. Sağıp vermeye başladım mamayı da azaltmış oldum böylece.seni özlüyo vicdansız mısın seninle bağı olmicak gibi laflar söyleniyo sanki aç bırakıyorum süt geldiği halde vermiyorum?! Yalnız olmadığımı söylesin biri bana çünkü yetersiz kötü hissetmekten bıktım… 🥺
[silindi] kpd seni özlüyo vicdansız mısın seninle bağı olmicak gibi laflar söyleniyo Hiç sütü gelmeyip emziremeyenlerin bağı yok muymuş bi sorun onlara
oylesinebiri__ kpd insanlar linçlemeye yer arıyor gerçekten boşverin en iyi anne ebeveynler onlar biz kötü anlayışsız anneyiz çocuğumuzu düşünmüyoruz dinleme Oo bize neler neler dediler taktık mi yok cevabını ver
Miracinannesi_ kpd ağzı olan konuşuyor ya takmayacaksın ama sagmak aşırı zahmetli bir ara bende öyle yapıyordum sonra dan memeye alisti bag kurması için değil senin daha az yorulman için memeye alışması iyi olur tabi
Botan kpd dengesizler ya kapat kulaklarını duyma kimseyi . Sen onca zahmete katlanıp beslensin diye sağıyorsun anne sütüne önem veriyorsun onlara ne her şeye bi yorumları var allahım sinir oluyorum böylelerine ya emse zaten emzirirsin emmeyen bebeği aç mı bırakacaksın
prensesveannesi1 kpd yalnız değilsin canım bende aynısını yapıyorum takma kimseyi boşver ama arada meme versen senin koluna ihtiyacı var üzülme lütfen ❤️
Deletedmom2987 kpd memesini aldırmak zorunda kalıp çocuk sahibi olan anneler de var bu hayatta onların bağı olmuyor muymuş
bkerem2025 Canım bende aynıyım. Kimse de umrumda değil bebeğim doysun büyüsün yeter. Laf edenlere cevabını ver çekinme kimene senin çocuğundan. Herkes nasıl isterse öyle yapar
kpd Çok değişik bir psikolojideyiz cidden bunu yaşayan bunları diyor anlamıyor işte… teşekkürler herkese 🙏🏼🥺
Lunaa01 kpd kimseyi takmayın tabi saçmalık hepsi ama emzirmeye çalışın bence çünkü aynısını bende yaşadım sağıp vermek size işkence. Emzirmeye başlayınca kendime geldim.
Lunaa01 axp bence imkansız değil çok ilginç ama benimki doktorum sagmayacaksın emzir dedi kendini bitirmişsin zayıflamışsın dedi. Eve geldim meme verdim ve tuttu memeyi şanslıydım sanırım. Gazdan memeyi almazdı asla. 2 ay kadar sağdım verdim çocuk çok kg aldı ağzından burnundan geliyordu kustugunda. Emzirmeye başlayınca kendine geldi resmen tabi bende kendime geldim. Süt sağmaktan heder olmuştum. Ayakta emzirin, duşa girin suyu açın emzirmeyi deneyin pes etmeyin inanın bence olur. Deneyin yani çünkü sağmak gerçekten çok zor. Bir de büyüdügünü düşünün ne zamana kadar sağacaksınız.
PoppyDaNeer kpd Bunu söyleyen insanlarla görüşmeyin, mecbursanızda en aza indirmeye çalışın. Emzirsenizde, mamada verseniz onun annesi sizsiniz sadece emzirmekle anne olunmuyor, sadece emzirmekle bağ kurulmuyor. Boş kafadan çok ses çıkar muhattap olmayın.
axp Lunaa01 deniyorum ama emiyor yara olmuştu büyük ihtimalle tiksindi çok ilaç kullandım silikonla tutuyor canı isterse çıkarıp cıplak veriyorum hemen anından cekıyor kendini:(
123456777 kpd yalnız değilsin canım 🫤 bende bebeğim meme reddi yaptığı için ilk iki ay sağıp vermiştim sütümü ve etrafımdaki bazı kişiler bunu eözirmeden saymamıştı arkamdan çocuğumu emzirmediğimin dedikodusunu yapmışlardı ve o kadar uğraşmama rağmen memeyi tutsun diye gece gündüz kalkıp sağım yaparken emzirmek istemiyorsun dediler🤣 şaka gibi sağım yapmak o kadar zor ve uğraş isteyen bişey ki bi insan bile isteye nasıl bunu yapabilir zorunlu olmadıkça. Milletin işi gücü yok boş konuşuyor takma sen kafana