fraubi nerde yaşıyorsunuz.?cok guzel şans.ben kesinlikle tvsiye ederim kablo koptu vs derdi yok.en ust paket sınırsız mb hızınıda acentadaki arkads ayarliyor ilk basta cok yuksekti sayfalar asiri hzlı gecis yapiyordu bi tık hızını düşürdü..paket ismini inanın blmiyorum sınırsız diyeyim..muhtesem bisey alt yapisiz olmasi.yasadgms ehirde surekli kablo kopmasi ve çalinma sorunu oluyor ne kullanirsak kullanalim tt ye gebe kaliyoruz ve sfrdan kablolamak 1.5 yillarini alinca çanakli sistem muazzam mahallede kmse net kullanamiyorken kullanabilmek muazzam gelmisti bana😅