Selam, benim de bebegim 20 gunluk. Bu basligi gorunce yazmadan gecemedim. Sanirim bu vicdan yukunu her yasta her durumda tasiyacagim. Su anda emzirme sonrasi bir iki saat dinlenmek icin bebegi anneme ya da esime verdigimde dahi sanki onu yalniz birakiyormusum gibi hissediyorum. Kendime surekli sutum olmasi icin dinlenmem gerektigini hatirlatiyorum ama vicdanen rahatlamak zor oluyor.
Cocugun kendi kendine oynamasi durumuna gelince bence cok guzel bir sey, size bagimli degil bagli oldugunu gosteriyor diye dusunuyorum. Ayrica hayal gucunu gelistiren bir durum. Ilaveten cocugunuzun kendine yetebildigini gosteriyor. Su zamanda biz yetiskinler bile kendi basimiza kalip da zaman gecirme yetenegine sahip degiliz. Eminim ki ileride kendi kendine kaldiginda da mutlu olabilecek bir birey yetistiriyorsunuz.