tubagrlk kızım 25 aylık. Aynı böyle. Daha yeni yeni oturuyor benim senin kavramı. Adı Ayşe diyelim Ayşe aldı Ayşe yaptı şeklinde konuşuyor genelde. Konuşması güzel. 4-5 li cümleleri var. Bu ara artık ben sen demeye başladı. Bizde şöyle oldu öğrenmesi. Babası ben seni çok seviyorum derken hep kendini ve onu göstererek söyledi. Yani ben derken kendini seni derken kızı gösterdi. Bunun çok faydası olduğunu düşünüyorum. Sizde bu şekilde yapabilirsiniz. Birde ben oyun oynarken kendimi göstererek sıra bende,onu göstererek sıra sende derim.Biraz zamanı var bunu kavramasinin. Daha çok yeni başlıyor konuşmaya bebeklerimiz. Öğrenecekler🌸