Merhaba kızlar Haziran’da doğum yaptım ve regli olmadım ama ara ara lekelenmelerim oldu geçen 3 ayda , benim sorum şu ben her ay adet olacağım dönemde ,baş beden ağrısı,kramplar yaşıyorum ama adet olmadım daha ,yani bunu yaşayan var mı nasıl baş edicem bununla ,adet olsam daha rahatım, doğumdan önce de adet dönemlerinde bu kodar agrım olmazdı,bakın kasıklarım falan değil bedenim agrıyor ,kramp giriyor ,göğsüme de vuruyor ağrısı ama mastit falan değilim bence,magositte kullanıyorum bu durumu yaşayan var mı