1 yaşına gireli 1 hafta oldu. Normalde günde 3 kere uydurdu kisada olsa. Sonra gece uykusuna geçerdik. Artık 1. Uykusu 15 dk anca. Minik sese uyanıyor. 2. Uykusu çok kesikli. 3. Uyku 20-30 dk anca. Bı anda uyku süresi gitti gibi bişe sizde böyle misiniz ?