kiziminannesii 17 aylık ve hala kendi tek başına yürümek istemiyor.illa birisi elinden tutucak.tutan olmasa emekliycek.ne yapmam lazım?
eymenku kiziminannesii korkuyordur belki bende küçükken öyleymisim babam elime ip verirmis ipin bı ucundan ben bı ucundan babam şeklinde zamanla ipin boyunu uzatmış derken derken yalnızlığa alışmışım
Hiilyuss kiziminannesii saçma düsünebilirisniz ama bir öneri yapıcam😂 bornozun ipini çıkarıp onu iki eliyle tutturun siz önden yürüyün o yutundugu için güvende hissedecek. Yavas yavas siz sıkı tutmayı bırakın işe yaramıstı bizde
Hiilyuss kiziminannesii topla biz de yapamamıstık oturuyordu evet dediğimi deneyin bakalım belki işe yarar
Retzja Cesaretini toplayınca yürüyecek, sağlıksal bir problemi yoksa. Bol bol çocuk göreceği yerlere götürmeye çalışın, imrenir.