Merhaba kızlar normal doğum yapalı bugün 51 gün oldu fakat doğumdan sonra ilk 20 gün kanama oldu daha sonrasında neredeyse bitti denilecek kadar az devam etti ve kahverengi devam etti 40 gününden sonra kanama başladı bir pet dolduracak kadar yoğun değil ama kırmızı renkli bu normal mi ?(40 kontrolüme gidemedim randevu bulamadığım için )