Benim oğlum 20 günlüktu kusmaya basladı. Gastrotuss, gaviscon, bebelac thickener vs her seyi denedik ama malesef olmadı. 4 aya kadar zorla emzirdim, kg alamayınca aptamil anti reflü mamaya geçtik. Onuda kusuyordu, erkenden ek gıdaya basladık. Artık kendisi oturuyor kusması cok azaldı. Oturana kadar malesef cok cabaladık ama reflü biraz zahmetli bir süreç, insallah sizin bebeginiz sadece kısa bir süre için bunu yaşıyordur. (7ay 14gunluk)