mihrabalim Bebeğim doğduğundan beri çok kusuyor . 3 ay 10 günlük sadece 2 kg aldı doktor bebelac thickener önerdi üzerinde kullanım şekli yazdığı için günde kaç defa kullanmam gerektiğini söylemedi acaba her öğünde mi kullanmam gerekiyor bilen var mı acaba?