Selam hanimlar,
En son reglimi 29 temmuzda gördüm. Düzensiz bir döngüm olduğu için 30 Ağustos’ta ise yumurtlama oldu. Bugün 5 Eylül yani yumurtlamadan 6 gün sonra kan testi yaptırdım ve negatif çıktı. Hamilelik olsa 6 günde belli olur muydu yoksa kan testi için de daha çok mu erken? Cevaplarinizi bekliyorum