Gulsum3 Adetime 5 gün var ama bu ay korunmasız 1 kere ilişkiye girdik ve tam yumurtlama günümdü sizce varmıdır adet günüm gelmeden ögrenebilirmiyim kan vermekten korkuyorum idrarda çıkar mı en doğru sonuç için beklemelımıyım oğlum da 25 aylık bu arada
Prensesannesi32 Gulsum3 eğer geç döllenme falan olmadıysa çıkar ben adete 10 gün kala kanda öğrendim sonra denemek amaçlı normal test yaptım silik cizgi çıkmıştı ama belliydi yani adetime 8 gün falan vardi
[silindi] Gulsum3 Erken gebelik deneyin benim varla yok arası çıkmıştı ertesi gün tekrarladım daha belirgindi
Prensesannesi32 Gulsum3 idrara geç geçiyor diye biliyorum kanda daha erken çıkıyor benim ilişki günüm le kan verme aram 10 gün ama testi 12 gün sonra yaptim çıktı ben hemen hamile kalmisim
Prensesannesi32 Gulsum3 valla ben ilkini adetimi 1 gün gecmisti direkt pozitif çıkmıştı bunu da erken öğrendim varsa cikiyo bence herkes erken gebelik testi yap diyorlar valla benim normal testti çıktı
[silindi] Gulsum3 Kaset testler erken testlere nazaran daha geç gösteriyor keşke erken test alsaydın. Adetini bekle