Çalışmıyorum ev hanımıyım 14 aylık bebeğim var eskiden olsa tabi sıkılmaz her dakika yapacak bir şey bulurdum.Şu an bebeğim olduğu için kısıtlı oluyor illa bir yandan da çalışmak istiyorum sınav denedim olmadı tekrardan 2026 kpss başlayacağım.Biraz açıkçası bunalımlara bile girmeye başladım sizler evde neler yapıyorsun ev işi dışında kendinize nasıl vakit ayırıyorsunuz?