Merhabalar. 22 gün önce doğum yaptım ama emzirirken hâlâ sorun yaşıyorum. Göğüs uçlarım çok fazla yara oldu. Ne yaptıysam olmadı. Günlerce saatlerce doğru emzirme için uğraşıyorum. Ne yaptıysam ucunu emmesine engel olamadım. Bir türlü kahverengi bölgeyi ağzına tam veremiyorum. Birçok video izledim birçok şey denedim. Her şeyi doğru yapıyorum ama o kahverengi yeri ağzına tam veremiyorum. Göğüslerim büyük olduğu için mi diye düşünüyorum bazen. Yardım edin lütfen.