Selam kızlar. Vücudumda hiç dövme yok. Eşim beraber bir dövme yaptırmak istiyor. Aslında gönlüm çok var ama emin değilim. Öncelikle şunu söyleyeyim gusül abdeste engel değil çünkü derinin altına yapılıyor biz abdest alırken derimizin üzerini yıkıyoruz bu konuda birçok hoca hem fikir. Kimisi diyor ki yaptırırken acı çektiğin için günah, Kimisi diyor ki Allahtan geleni değiştirmeye çalıştığın için günah, Kimisi de peygamber efendimiz tarafından lanetleniyorsun diyorlar. Kafam karışık. Konu ile ilgili bilgisi olan, boş polemik yaratmayacak arkadaşların düşüncelerini bekliyorum.