Hanımlar 40 günlük oğluma 70120 yerine 60120 ölçülerinde beşik almak istiyorum daha az yer kaplasın diye. Sizce eni çok mu dar olur hiç öyle kullanan var mı e bebekte var ondan alayım dedim ama sormak istedim bebekler sever mi kısa süreli mı kullanırım diye