Elif337798 Her şeyi anlıyor ama ismini cağırınca bakmıyor ona dendiğine biliyor ama ismini söyleyince bakmıyor konuşması iyi herşeyi iyi ama neden ismine bakmıyor
210624 Elif337798 arada öyle oluyorlar bakıp bakmamasi keyiflerine kalmış oluyor. Ben yusuf yusuf zeyd diye çağırıyorum bakmıyor bal balim diye sesleniyorum bakıyor 😃
momas Elif337798 bazen bakmaz yani benim oğlum da bazen bakıyor anında bazen kendimi yırtsam bakmıyor canı isterse yani
Elif337798 karpuz_ öğle yapıyorlar mı kendimi yırtıyorum yok ama umay mama gel dedim mi koşarak geliyor
karpuz_ Elif337798 evet işine gelmiyor sorun olsa diğer dediklerinizle de ilgilenmez benim oğlum da yapıyor bazen
Elif337798 angelmoon ekran varmı ekranı kestim . Herşeydw ne dersem deyim adını dedim bir ay içinde düzeldi