47aydanur Dün kolumu bişey ısırdı sinek ısırığı gbidi ilk basta gitikce buyukdu smdi avuç içinden daha büyük komancan sis ve yanıyor resmen o bölge sabah acile gitim bir kirem verdi ama etki etmedi sanki gitikce büyüyor akıl verirmisiniz normal biseymi