[silindi] “Sussam olmuyor, susmasam gönül razı değil” denen yerdeyim şu sıralar.😅 İçimdeki, bir şeyleri düzeltme arzusunu yok edemiyorum, aslında faydasız olduğunun farkındayım.
Çok teşekkür ederim ayrıca, çok tatlısınız. Gözleminiz bundan daha isabetli, ifade edişiniz ise bundan daha nezaketli olamazdı.😊🌸