Bebeğim iki ay sonra 2 yaşına girecek ama uykusu hiç yok bebekliğinden beri hiç düzgün uykusu olmadı zor uyuyan bir çocuk ve bende perişan durumdayım. Benim gibi bu durumda olup ta spraktin kullanan var mı acaba , lütfen cevaplayın artık kafayı yiyicem 🤦🏼♀️