Merhaba hanımlar, oğlum tam tamına 40 aylık oldu, yazın başından beridir ara ara, bezini bıraktırmaya çalışıyorum ama bir türlü tuvalete yapmıyor. Her şeyin farkında, iyi de konuşuyor ama ne tuvalete, ne de oturağa yapmıyor. Benim oğlum öyle çok yaramaz ve mız mız bir çocuk değil ama felaket bir inadı var. Yeni bir şey aldığımda bile onu ilk başlarda giymek istemez. Şimdi tuvalete inat ediyor kesinlikle oturmuyor. Oğlumun inadını nasıl kırabilirim, benim gibi durumla karşılaşan annelerden tavsiye alabilir miyim, çıldırmama ramak kaldı 🥲