Oyle-iste tuayyo Benim doktorum 2 çocuğuma da vermemi önerdi. İkisi de yaz çocuğu 1 aydan itibaren verdim. Hiç vermediyseniz çay kaşığı ile gün içine yayarak verin. Sabah ⅔ kaşık öğlen akşam ve uyumadan önce olabilir.
mzgnysf tuayyo hazır suyu kaynatıp ılıtıyorum veriyorum benim bebeğimin kabızlık sorunu vardı 2 aylıktan beri azar azar su verdim ve çok şükür kabızlık sorunumuz kalktı
arzuapo tuayyo ben 40 günlükken çay kaşığı ile verdim şimdi biberonla veriom beş aylık bebeğin anne sütü içiyor ama süt sıcak bide suu iyidir zararı yok ki bence ver doktorlar abartıyor