Yeni doğum yaptım 4 yaşında kızım var 2. Kızım oldu ama daha öncelerde hep derdi çıksın sevicem çok hevesli idi hatta ama gel görelim ki doğduktan sonra beni çok zorlamaya başladı yanımdan ayrılmıyor sürekli peşimde babasıyla bile dışarı çıkmıyor ve üstelik pazartesi okula başlayacak nasıl göndereceğim bilmiyorum fikirlerinize ihtiyacım var 🥲