Arkadaşlar merhaba pazar günü kızımın doğum günü olacak kalabalık misafirlerimiz olacak eşli hazırlığımı tek yapıyorum komşularım birer çeşit yapıp getirecek sağolsunlar yarın da il merkezine gitmemiz gerekiyor pastayı almak ve eşime üst bakmak için haliyle yorgun ve yoğun olacağım acaba bu akşamdan Çizkek ve mercimek köftesi yapsam olur mu ya akşama halim kalmıyor çpcukla bayılıyorum fikir verir misiniz acaba🥹