16momm sabriyeinalerkan bence sıcaklarda çıplak ayak gezildiği için kurumuş soyulmuş nemlendirseniz geçebilir
sabriyeinalerkan yaranamadim doktora götürdüm öğleden sonra mantar değil olsa kaşınır dedi muhtemelen terlemiş ayakları ayakkabıda ondan böyle dedi çünkü yaklaşık 1 aydır böyle gecmeyince bugün götürdüm artik