Bebebao nunkini kullanıyorum 3 aydır aslında çok iyiydi ama valfi sürekli değiştirmek gerekiyor. Çalışıyorum süt sağmam gerekiyor. daha uzun süreli kullandığınız ve memnun kaldığınız bir göğüs pompası önerebilir misiniz? Yani bi alayım beni baya götürsün yedek parçalarına bu kadar para vermek istemiyorum