Gamszbaykus37 Kızlar ben mollers balık yağı almıştım. Eczacı 3 ay içinde tüketin demişti hatta arkasında da yazıyor. Ancak ben bitiremedim 3 ayda baya oldu alalı. Kullansam sorun olur mu acaba etkisi mi gidiyor acaba? Siz nasıl kullanıyorsunuz 3 ayda bitiyor mu ?
teacherandmom_ Gamszbaykus37 Ben de möllers kullanıyorum çocuklarım için. 3 ayda bitmezse kalanı atıyorum valla, kullanmıyorum. Çok da pahalı bir şey içim gidiyor ama ne bileyim 3 aydan sonra kullanmak içime sinmiyor
teacherandmom_ Gamszbaykus37 Ben alırken onun küçük boyu yoktu. En son aldığımda eczacı dedi boyları küçüldü diye o zaman aldım küçüğünü