Kızlar merhabalr öncellikle .
Oğlum bayadir bezi istemiyo alsinda ama bı cesaret baslayamadik . Bugün bezi bitmiş daha var zannediyordum Neyse Takmadım istemedide annem çiş gelince koş tovalette dedim Tutamamış yapınca anne dışss diyip koştu yıkadı 😬ben şok 😂Süreç nasıl ilerlemeli sizce eğitime başlamam için sinyal mi bu Bence öyle gibi de Bilemedim de sindi erkek bebeği biraz geç alışır Diyolar 🥲tecrubeliler Biraz yardim