asafimkavun Az önce aradılar 10 aylık şuan normalde yokmuş salgindan dolayı olacakmış yaptıran var mı
Tugcebb asafimkavun biz yaptırdığımızda zorunlu değildi sanırım ek doz isteğe bağlı olarak gözüküyordu. 1 yaşında da var çünkü. Salgınlardan dolayı büyük şehirlerde özellikle yapıyorlardı ama okuduğum kadarıyla. Doktorumuz yapalım dedi bizde yaptırdık.
yildizmom-2023 asafimkavun normalde 1 yaşında ve 4 yaşında yapılıyor ama ek doz çıkarmışlar 9 aylıkken yapılmıştı bizede