Kızlar ben daha önce sigarayı bırakmıştım içmedim birkaç ay şimdi hamileyim daha çok yeni ama 3 haftalık falan bu dönemde acayip canım istiyor sanki aşeriyorum ya yani günde bir paket bitirir hale geldim nerdeyse çokta üzülüyorum bu defa bebeğime zarar veriyorum diye vicdan yapıp ağlıyorum napıcam ben nasıl bırakırım herkes bir ay sonra tiksinirsin diyor ama hiç sanmıuorum ya😔