uakbn0_0 büyük kızım 28 haftalık doğdu 44 gün kuvöz sürecimiz oldu bebeğimin emme refleksi iyice gelişmeden emmeye başladı diye vermediler bence arkadaşınız bir kaç gün daha sabretsin emme refleksi gelişmeden kendisi evde hiç bekleyemez çünkü bebek bu defa ne memeden sütü çekebilir ne de biberondan