87 günlük yanı hemen hemen 3 aylık bebegım son 1 haftadır tamamen değişti evet oncesındede çok şiddetli ağlamalar oluyordu günün bağzı saatleronde ama onun dışında akıllı huysuz değildi şimdi uyanıyor bir huysuzşuk akşama kadar akşam 7-9 arası da kesilmeyen bir ağlama sonrasında uyuyor zaten gazı yok çıkarıyoruz gaz damlaları kullanıyordum Nurse ve probiyotık Bigaia kestım onları ala 2 hafta oldu keseli ondan mı pldu acaba kucakta gezmek istiyor alıyorum bir süre sonra ondan da sıkılıyor uykuya yatırıyorum en fazla 20 dakika o esnada bende dinleniyorum evimin işi hep kalıyor o ağlıyor ben ağlıyorum kolıkse geçmiyo diyenler var Bşde onlar aklıma geldikçe dahada korkuyorum 1 yaşında hala huysuz 2 yaşından sesleniyorum hala huysuz diyenler gerçekten 3 aylık bebek zorluğu mu yaşıyorsunuz yoksa bebegınız size soluk almaya fırsat verıyor da siz laf plsun diye mı konuşuyorsunuz ya tuvalete gitmeye vakit bulamıyorum o kadar değildir bence çocuğunuz oyuncak oynuyordur bi şekilde vakit yaratıyordur