papatya3458 Kizlar solda daha cok sut var ama bebegim sola yatirinca agliyor bi iki emip birakiyor sagi emiyor ama o gogsumden cok az sizinti seklinde sut geliyor neden boyle yapiyor olabilir
annesininminikkusu Ayy bizdede aynı😂ama benim kızımda solu istiyor sağı istemiyor. Acaba bebeğiniz sol taraftan tazikli geldiği için boğuluyor mu? Sağ tarafınız sakin olunca rahat içiyordur