sessi alpaslanmom_ ahaha zamanla nerdesin dedikçe ses bile vermiyorlar dahada geliştirecek kendini🥰❤️
Bibliosmia alpaslanmom_ Sizin bebise de maşallah🌸Dikkat edin gerçekten anlık oluyor her şey.Allah korusun düşmeler çok oluyor
maysamoms33 alpaslanmom_ hep öyleler yaa gerçekten hepsi aynı resmen benimkide bu evrelerden geçti yürüme aşamasını bekliyoruz şu an bizde inşallah yürür yaşıyla birlikte 😀😀
Sekerpare_ oylesinebiri__ Ya benim kız da 13 eylül de bir yaş bu hafta emekledi 😀😀diğer iki çocuğum 8 aylık iken emekledi koltuklar da sıraladı doğum gününden önce yürüdü üçüncü biraz geriden yapıyor 😀aşırı mutlu oldum yaşında emeklemesine 😀
alpaslanmom_ allwrite kız öyle deme şimdiden koşturtacak bizi peşinden öyle düşün ❤️ sağol canım Allah razı olsun
pinar180 alpaslanmom_ benimde 5 aylık dönmeye başladı hiç ümidim yoktu emeklemesinden. 6.5 ayda bi emekledi tutamıyorum şimdi. 7.5 aylık yürümeye çalışıyor koltuk kenarlarında duvarlarda tuta tuta yürüyor.