Herkese merhaba kızlar bebeğim 4.5 aylık meme reddi yaşıyoruz sağarak vermeye çalışıyorum biberonla sagdigimda sütümün rengi çok açık beyaz anne sütleri görüyorum resmen sapsarı benimki neden böyle duru su gibi😥 yağlı değil ne yediysem yaglanmiyo bebeğim de zaten kilo almiyo çok üzülüyorum mama takviyesi yapıyorum yinede kilo artışı sıfır 😥 nolucak böyle nasıl buyucek bu çocuk moralim çok bozuk 😥