Şehir değiştirdim onun için tüm çevremi orada bıraktım oraya gidince işten 5 de 6 da çıkıcam diyordu dün 8 buçukta gelirim artık tamam diyor tek başına çocuk bakmak o kadar zor ki WC’ye gidiyorum sanki bi yeri kopmşçasına ağlıyor çok zor, buraya rahat edeceğiz diye geldik ama annemler varken eşim yokken psikolojim daha iyiydi gerçekten