Bulut_pelin bence suan da vermeyin zaten çabuk yoruluyorlar çenesi yoruluyor o gücü sizin kucağınız da sizi emmekle harcasın. Kucağa alışmak bence farklı kimi bebek hemen alışır kimisi biraz zaman alıyor ilk 1.5 ay kızım sürekli emmek istiyordu bazen yarım saatte bir artık doymuyor mu diyordum o derece şimdi 2.5 aylık daha kontrollü gidiyoruz sizinse yapmak istediğiniz bu sanırım ama bence suan n istiyorsa yapmalısınız tek sığındığı liman sizsiniz bırakın kucağınız da uyuyorsa uyusun 💕🤗