atarepla merhaba benimde bebeğim erken konuştu 14 aylıkken 2 li cümleler kurdu 1,5 yaşında nerdeyse yetişkin gibi konuşmaya başladı sürekli sorular soruyordu, herseye merakliydi anne bu ne, anne bune herseye böyleydi. 1 dediğimizi anında anlardı, 1,5 yaşında iken renkleri, şekilleri, 3 4 tane çocuk şarkısı biliyordu çocuk gelisimciye başkaa bir konu için görüşmüştük ama bunu da sordum algıları çok açık, öğrenmeye hevesli herseyi anında anlıyor, uyguluyor, kitaplarla destekleyin, sürekli keşfedecegi yerlere götürün ve sürekli soru cevap yapın demişti. Orda gelisim testi yapıldı sanırım 2 yaşındaydı epilepsi hastasıydi bebeğim onunla ilgili gitmiştik gelişim testinde 3,5-4 yaşına uygun demislerdi. O yaşlarda üstün zekalı olduğu belli olmaz 4-6 yas da gerekli testler oluyor gerekirse ona yönlendiririm demişti